Fix you

Ojoj har blivit mycket shopping den här veckan.. Jag har lagt minst 1000 spänn på kläder och sånt och det är otroligt mycket för att vara jag för jag brukar typ ha så mycket över när jag har betalt hyran och det man måste betala varje månad :P
Men jag tycker jag har varit duktig och fått ganska mycket saker för pengarna iaf. Dessutom behöver jag inte lägga så mycket pengar på mat/utgångar den här månaden eftersom jag är borta två veckor, när vi kommer hem igen är det två dagar till lönen kommer in på kontot :D

Nu är tjejerna påväg ut till spikarna, jag var sjukt sugen på att följa med men jag har lite att göra idag så jag hinner inte..
Nu ska jag prova lite gamla sommarkläder och se vad som ska få följa med mig till värmen. Sedan blir det disk och dusch och sedan topp till tå massage på mariells :D Jag har aldrig varit på massage förut men det känns som det kommer vara grymt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0