Måndag

Jag har nu fått alla bilder från uppsala så ikväll blir det en uppdatering med bilder :)

Nu sitter jag här med blött hår och samlar krafter för att kleta på lite smink för om en timme ska jag ner på stan och ta en fika med Rubiela. Det ska bli mycket trevligt :)
Sedan blir det en sväng med Sandra på birsta och ikväll tänkte jag gå igenom mina sommar kläder för nu är det mindre än en vecka tills jag och Suss åker till alanya :O Känns som jag inte har nån koll alls på vad jag måste fixa innan dess. Men det ska bli otroligt skönt att komma bort till lite sol och värme iaf :D


Näe nu måste jag fixa lite innan jag ska till stan. Måste en sväng till banken också.. jobbigt!

Rubiela & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0