Bättre sent än aldrig

Ja nu var det ett tag sedan vi kom hem från våran kanon resa och jag har varit lite seg att uppdatera här :P

Men bättre sent än aldrig brukar man ju säga så jag tänkte försöka mig på ett litet inlägg nu.

Jag och Sussie hade det superbra i Turkiet det var runt 30 grader och mestadels en fin blå himmel :)

Vet inte vad jag ska berätta från resan riktigt, hände egentligen en hel del roliga saker men jag tycker det är svårt att återberätta. Ni skulle ha varit med helt enkelt ;)


Ska uppdatera med bilder så snart som möjligt, det kanske till och med dyker upp några idag om jag hinner.

Här har ni en att njuta av tillsvidare!


Kommentarer
Postat av: mamma

Söta ni är då...;)

Ja nu är iaf jag väldigt nyfiken på bilder så nu får du skynda dig!!!

Förresten...vem knäppte kortet?

Puss på dig

2009-05-28 @ 15:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0