Girls just wanna have fun

Oj, Suss skrev till mig på MSN och klagade på att jag inte hade uppdaterat bloggen och då vart jag lite brydd eftersom jag trodde att jag hade skrivit igår. Så jag kollade upp saken och märkte då att jag aldrig publicerade inlägget, haha.

Så vi låtsas att det är måndag idag för jag orkar inte ändra nånting ;) Enjoy!

Också var det måndag igen..

Fast jag ska inte gnälla så mycket för som det ser ut nu så ska jag bara jobba tre dagar den här veckan och första är redan avklarad :)

Helgen var iaf mycket trevlig!
Fredagen började med uppstigning 04.20 och jobb först på COOP och sedan på IKEA. Direkt efter jobbet, vid typ 21.00 åkte jag och sandra hem till mig och tog oss en dusch och gjorde oss ordning medan vi sög i oss några glas vin. Sedan vart det krogen och efterfest till morgonen då kom Jennie och hämtade oss för att se på fotboll. Jag fick alltså inte sova ordentligt förrän typ två på lördag :P Efter ca 2 timmars sömn var det bara att äta middag och göra sig ordning. Vid åtta togs vinet fram och tjejerna droppade in. Det vart en kanon kväll med en messa tjejsnack ;) Det gör vi om snart igen tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0