The right world

Nu har jag varit dålig på att skriva igen..

Men i fredags var det ju midsommar och det vart en riktigt trevlig dag tillslut :D
Jag började med att jobba på ett bröllop (surprisebrollop.se) till typ halv tio sedan åkte jag till sandra och drack lite med flickorna. Det var jätte trevligt måste jag säga! Vid ett tiden bestämde vi oss för att åka till kovland där det var en redig fest :D Vi festade på till morgonen och sedan tog vi taxi till sandra. Vaknade dagen efter av att Sussie hoppade i sängen alldeles för tidigt, haha. Sedan låg vi i sängen allihopa tills vi hade samlat krafter nog att gå och köpa pizza ;) 

Nu är jag hos mamma och jag har legat ute i den underbara solen mest hela dagen så nu ser jag lite ut som en tomat i ansiktet, haha. Men det var det lätt värt för jag ÄLSKAR solen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0