Coop forum

Nu vare ett tag sedan jag skrev här, för dåligt av mig :P

Idag har jag iaf jobbat min första dag på COOP i birsta, eller egentligen så har jag ju "jobbat" där i ett halv år men då har jag jobbat för studentconsulting och bara packat upp varor 2 dagar i veckan. Men idag fick jag minsan lära mig kassan också gick vi igenom en massa säkerhet och sånt. Intron fortsätter imorgon och på onsdag men efter det ska jag vara fullärd. Vi får väl se hur det går med det :P haha.

Ja justja i lördags vart det ju utgång, det var inte alls som planerat men det var en riktigt trevlig kväll tycker jag :) Knäppte några bilder också så jag kanske uppdaterar med dom sedan. 

Nu  är jag sjukt hungrig så nu ska jag laga middag och äta innan flickorna kommer på besök :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0