Påskafton

Jag lyckades sova till två idag, sjukt skönt och ganska välbehövligt tror jag. Men gårdagen var iaf jätte trevlig, vi hamnade på Olearys och där vart det en massa dans och sång. Vi träffade på Anna på dansgolvet och hon sjöng minsan karaoke till och med :D Sandra klarade av ännu en nykter utgång igår, jag fattar inte hur hon orkar men hon får en guldstjärna av mig iaf :) Tack för igår tjejer!

Nu sitter jag och lyssnar på Håkan och äter frukost i form av påskäggen jag fick igår. Härligt!

Ikväll tror jag nog det blir utgång igen. Sweeet!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh va härligt att ni hade roligt igår...och sömnen var nog väldigt välbehövlig ;P

Pussen o kramen

2009-04-11 @ 17:01:45
URL: http://www.studiotikri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0