Make your own kind of music

Igår vart det utgång med Josse, Sandra och Sussie. Det började med förfest i Svartvik, lite segt i början men det tog sig och blev roligare och roligare och slutet var en klass för sig, hahaha. Efter en fartfylld färd med liite för många i bilen så gick vi till stadshuset där vi dansade och hade roligt resten av kvällen :)

 


Idag vart det donken med tjejerna och sedan en liten promenad i den underbara solen med fröken Olsson :)
Vad jag ska göra ikväll däremot har jag ingen aning om, min sambo ska ut och äta middag så jag blir alldeles ensam här. Det är fritt fram att komma hit och göra mig sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Suss

Vi är så snygga :)

2009-04-12 @ 18:35:46
URL: http://tiesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0