Torsdag

Idag är jag otroligt trött, det kan kanske bero på att jag klev upp 04.20 för tredje morgonen i rad för att jobba mina otroligt givande 3 timmar.

Nu kommer snart mamma och Peter och hämtar upp mig och sedan bär det av mot Viskan där jag ska tillbringa natten. Kanske blir någon form av påskmiddag om jag har tur :) För övrigt har mamma just nu världens sötaste kattungar hemma. Jag vill ha en men min kära sambo säger vänligt men bestämt nej till det så jag får väl klara mig utan då.
 
Men visst är hon otroligt söt!
Henne vill jag ha!

Imorgon ryktas det om en fredagsfika, det gillar jag. Det är alltid lika trevligt att träffa tjejerna :)

Näe nu ska jag göra mig ordning lite.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på dig gumman min...:D

Ingen påskmiddag men väl tacos och ett påskägg...:P

2009-04-10 @ 11:41:47
URL: http://www.studiotikri.se
Postat av: Sickan the sambo

Och jag får alltid framstå som den elaka styvmodern liksom.......

2009-04-11 @ 04:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0