Gästbloggare: Sickan

Hejhej!

Detta är en gästbloggning från Idas sambo Sickan. Jag vill bara meddela att jag och Ida efter många om och men, långa överläggningar och hårda komromisser bestämt oss för att förlova oss. Vi finns registrerade för presenter på Hemköp. Bl.a. är vi i akut behov av bananer och toalettpapper.

Jag fick just ett jättecraving efter sourcream&onion-chips. Jag tycker inte ens om chips.. Jag kanske är gravid, ska vi kanske rent utav ha ett kärleksbarn jag och min sambo?

Fortsättning följer.....

(Ida, jaglovar att aldrig mer kapa din blogg.....)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jahaja så ska man bli mormor oxå...va roligt...;P

Tokisar!!

2009-04-22 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0