Utbildning?!

Tjo!
Tänkte att jag kunde ju skriva en gång i månaden iaf så alla miljoner människor som läser min blogg får veta att jag fortfarande lever..

Nu har jag iaf gjort en intresseanmälan till en KY-utbildning så jag ska få hem lite information om den. Jag trivis ju som sagt mycket bra på mitt jobb så det vart en Butiksledare/Säljare utbildning som jag tänkte kolla lite närmare på. Har absolut inte bestämt om jag ska gå den än men det lät lite intressant måste jag säga och den va bara 1 år vilket passar mig perfekt för jag tror inte jag skulle klara av att plugga mkt längre. Inte som det känns nu iaf.

Sista anmälningsdagen för att börja plugga till våren är nu den 15:e så det är ju ganska snart.. Måste tänka igenom det här nu! Eller jag kanske ska vänta tills nästa höst? Gaaah jag vet inte vad jag vill göra..

Nu ska jag duscha och äta nånting.
Ikväll blire jobb 16 - 20 kort pass men alltid nåt iaf :)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0